sobota, 31 października 2015

moja siostra wyszła za mąż


Ponad dwa tygodnie temu moja siostra wyszła za mąż. Cieszyłam się, że mogę być przy niej tego dnia, a na dodatek pełnić funkcję jej świadka. Niesamowite uczucie, gdy szlam za Nimi do ołtarza, a w głowie szybko przemykały mi wspomnienia kiedy byłyśmy całkiem małe i budowałyśmy w pokoju domki z poduszek i koców, jak pierwszy raz siostra zabrała mnie do swoich koleżanek pobawić się lalkami i pouczała wchodząc po schodach, gdzie schować rękawiczki i małą czapkę, by w całym komplecie wróciły do domu. Na zmianę myślałam o tym, że to jej wielki dzień i zaraz moja starsza siostra będzie żoną. To z jednej strony przykre, zdać sobie sprawę jak czas szybko mija i jak bardzo tęskni się za tym co było, jednak mimo wszystko jestem szczęśliwa razem z Nią, że jest tak jak dokładnie to sobie wymarzyła. 
Tydzień po weselu zrobiliśmy ślubną sesje Ani i Kacpra. Zdaje się, że wymodliliśmy pogodę, bo świeciło nam przepiękne słońce, a ja mogłam biegać z aparatem w wygodnej bluzie. Nic tak nie cieszy jak to, gdy pokazując historię na fotografiach, odzwierciedlam całą prawdę.. 

zapraszam do oglądania.








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz